Prekių grąžinimas ir keitimas

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės ar jų datalės keičiamos. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).

  • 1.1. Norėdamas grąžinti prekę(es) pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu info@viabaldai.lt
  • 1.2. Pirkėjas gali pasinaudoti per 365 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją
  • 1.1. Taisyklių punkte numatyta tvarka.
  • 1.3. Prekėms įsigytoms išsimokėtinai, pinigų grąžinimas į kliento sąskaitą visais atvejais netaikomas (įmoką grąžinama lizingo bendrovei).

2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • 2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  • 2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
  • 2.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  • 2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos.
  • 2.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  • 2.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiuose punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  • 2.7. Grąžinamas prekes Pirkėjas jas gali pristatyti pats, Jei Pirkėjas neturi galimybės grąžinti prekių pats, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus. Jei klientas nori atsisakyti prekės per 365 kalendorinių dienų, Pirkėjas turi pristatyti pats savo transportu, visais atvejais Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją 1.1. punkte numatyta tvarka.
  • 2.8. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
  • 2.9. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

3. Baigiamosios nuostatos

  • 3.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
  • 3.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami tarpusavio derybų būdu. Nepavykus susitarti per 14 (keturiolika) darbo dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
  • 3.3. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl www.viabaldai.lt įsigytos prekės Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.